Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Μαριχουάνα για έμπνευση

Εν ευθυμία βρίσκεται η Lady Gaga, όταν γράφει τα τραγούδια της. Ομολογία σε εκπομπή ότι κάνει χρήση μαριχουάνας και πίνει για να της έρθει έμπνευση. Μετά τη συνέντευξη κατέληξε σε μπαρ με τον παρουσιαστή!
Η Lady Gaga πάντοτε ήταν ειλικρινής και είχε το θάρρος της γνώμης της. Σε συνέντευξή της προσφάτως αποδεικνύει περίτρανα πως δεν ντρέπεται και νιώθει άνετα να μας εκμυστηρεύεται τα μικρά της μυστικά.
Έτσι, η εκκεντρική σταρ και κάτοχος Grammy μας αποκαλύπτει από που εμπνέεται για να γράψει.
Σαν Πυθία η Gaga δηλώνει στον Άντερσον Κούπερ του "60 Μinutes"  ότι όταν γράφει καπνίζει μαριχουάνα  και πίνει πολύ, προφανώς για να της κατέβει κανένας καλός στίχος.
"Μη νομίζετε πως είμαι νηφάλιο άτομο γιατί δεν είμαι", είπε με ειλικρίνεια προσθέτοντας ότι πίνει πολύ ουίσκι και καπνίζει χόρτο όταν γράφει.
Ωστόσο  προσπαθεί να μην το παρακάνει γιατί δεν κάνει καλό για τη φωνή της.
Όπως σημείωσε, απλά μίλησε ειλικρινά και δεν είχε καμία πρόθεση να παρακινήσει το κόσμο να ξεκινήσει τη χρήση παράνομων ουσιών.
"Δεν έχω σκοπό να ενθαρρύνω τα παιδιά να αρχίσουν τα ναρκωτικά', είπε και προσέθεσε ότι αυτό που κάνουν οι καλλιτέχνες λάθος είναι ότι λένε ψέμματα.
"Δεν είμαι ψεύτρα, οι θαυμαστές μου ξέρουν ποια είμαι".
Ο Κούπερ τόνισε ότι ήταν μια αξιομνημόνευτη συνέντευξη αφού μετά κατέληξαν σε μια παμπ να τα πίνουν.
"Ήπια ένα-δυο ποτηράκια παραπάνω και δεν μπορούσα άλλο, έπρεπε να δώσω τέλος στη συνέντευξη μιας και δεν ήμουν σε θέση να κάνω πλέον ερωτήσεις", είπε, ομολογώντας ότι η Gaga κατάφερε να τον μεθύσει.